inneaktivitet i disse dager

god dagen,ja det blir en god del inneaktivitet i disse korondager,for min del er det også pga hælen som slettes ikke er god etter opperasjonen,jeg kommer til å spørre meg selv om hvorfor den ble opperert når det bare var sena i ankelen som var problematisk.men det er gjort og i neste uke skal jeg ta ny røndtgen for å se på ståa .

Men det blir som sagt mye innetid og da er det godt å ha rikelig med garn og strikkelyst :=)

Før disse karantene dagene inntraff kjøpte jeg garn på nille

grunnen var det grønne,jeg ble helt forelsket i akkurat den fargen :=) kjøpte en hel pk med 10 stk,men har kjøpt en ekstra grønn i ettertid

så lette jeg blandt mine oppskrifter,interessen falt på familiens idehefte utgitt 24 august 2015 ,det fine med slike hefter er att dei ikke går ut på dato :=) jeg falt nemlig for denne koften

en helt enkel kofte til fine vårdager ,navn ? bare kofte :=)

I dag ble jeg ferdig med min versjon,eller dvs jeg mangler knapper og dei må vente til jeg får kjøpt på butikken

meget godt fornøgde med fargevalget,et godt garn å strikke av 100% ull ,kan maskinvaskes og på pinne nr 3 og 3,5  vokste det fort ,jepp jeg er fargerik i dag :=) det regner godt ute men det blåser ikke ,så vi får se da om det blir en liten spasertur ut ,så blir det igjen litt småstrikk ,for strikke må jeg gjøre så mye som jeg går her og tuller alene hi hi ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg