ja hva gjorde jeg i går ?

Dere som leste innlegget mitt i går hvet att jeg hadde noen timer med ventetid etter sykehusbesøket og hva gjorde så jeg på da ?

Det første jeg gjorde var å gå langs elvadalen,det skrev jeg i går og turen tok en halv time,jeg hadde fastet (ikke spist bare drukket ) i 2 dager,tirsdag og onsdag,så naturligvis var jeg veldig sulten nå etter undersøkelsen,jeg hadde smurt med 3 knekkebrød for alle spisesteder er jo stengt,men jeg fant en stol i gangen på kjøpsenteret og der fikk jeg sitte alene og spise vann hadde jeg også med så jeg greidde meg fint :=)

Kom på att jeg måtte ha noe på apoteket,det tok sin tid det gitt ,alle uansett om det var dagligvarer eller resepter måtte trekke kølapp og bare 5 fikk være inne i butikken på en gang,og jeg hadde ikke sett det med kølapp så et par stk kom forran meg i køen ,dermed slo jeg ihjel en god halvtime her også .

Jeg var en tur innom nille ,jeg hadde jo kjøpt garn der før disse coronna tidene dukket opp

jeg bestemte meg for att dette skulle bli en ny vår kofte :=) men jeg fant også ut att jeg ikke hadde nok mønsterfarge ,så jeg måtte kjøpe mer og i disse corrona dager var alt 20 % avslag på for medlemmer ,ikke feil det heller da :=)

kjøpte en ekstra med grønn og tre ekstra mønsterfarger og vi var bare 3 i butikken så det var god avstand mellom oss

koften blir grønn med 5 mønsterfarger

og i disse dager er jo jeg godt i gang :=) snart klar for å begynne med fargefesten

så var jeg en tur innom coopen,jeg ble stående og se på familiens temahefter ,der var 2 forskjellige et med småstrikk og et vårhefte ,etter litt om og men gikk jeg for vårstrikk ,og det var ikke et dumt valg

for når jeg bladde gjennom blade etter att det var kjøpt fikk jeg en overaskelse :=)

for jammen hadde jeg kommet med i dette heftet med ragnakofta mi :=) det var moro :=)

Jeg ruslet videre til bokhandelen og der fikk jeg hele butikken for meg selv,det er mammutsalg og en bok fikk bli med meg hjem

og her i boken var det mye godt mange deilige salater og andre gosaker en fint kan bruke hele året gjennom ,intett mindre enn 250 sider med sunne retter.

Veien gikk videre til garnbutikken,vi har 2 stk i Volda men det er i den ene jeg helst går da jeg kjenner innehaveren veldig godt 🙂 innimellom har hun strikkekafe i butikken etter stengetid,butikken har 2 plan og det er i øvste plan strikkekafeen holdes,derfor er der et stort spisebord midt i rommet og mange stoler,jeg skulle ikke handle jeg gikk rett og slett på besøk ,og jeg hadde med meg strikketøy

kontstikk såklart,veldig ok å ha i lommen :=) og siden bordet var stort holdt vi god avstand mellom oss,og kunder som kom innom var på 1 plan  så jeg føler det var trygt  og her gikk timene fort,jeg fikk et strikkehefte med henne ,fra en tid som var hi hi ,mye fint så får tiden vise om noe blir strikket

oppskiftene er barn 2-12 år :=)

tiden gikk fort når vi hadde det hyggelig ,og plutselig var tiden der til å rekke en liten pose kolonial før mannen dukket opp,så jeg var tross alt heldige siden jeg måtte gå i noen timer og vandre ,ikke sant :=)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 kommentarer

Siste innlegg