ja hva skal en tenke ?

I dag hadde jeg time ved Volda sykehus

en får god pleie og hjelp her,omsorgsfulle og flinke er dei,men der er et men,dei ville ikke bestille bil til meg gjennom pasientreiser,jeg hadde time kl 9.30 satt på med mannen min kl 7 og satt der borte og ventet i 1.5 time ,min undersøkelse var ferdig kl 11 og da jeg hadde kvilt litt (sov) til 11.30 hadde jeg lyst hjem,men dei bestilte som sagt ikke bil til meg,dei hevdet att pasientreiser var strikse på det,hmmm jeg lurte på om jeg skulle gå,er jo bare 4 mil :=) hadde jeg bestilt direkte selv i går hadde jeg fått bil,av trafikale grunner kan jeg ringe direkte,men det bruker ikke være problem så jeg gjorde det ikke,så hvet jeg det til neste gang,da bestiller jeg selv :=)

Hva skulle jeg da finne på frem til min mann var ferdig på jobb kl 16 ? jeg rusler ned turveien som er laget så folk slipper å gå til sentrum langs bilveien

det er koslig å rusle ned langs elvadalen

har ikke tenkt over att det er bøketrær der,men ser en opp så henger bøkefrøa på trea ennå :=)iallefall bøkehamsen

på høgre side renner elven,på venstre side suser trafikken forbi ,nå lauvet igjen dekker trærne ser vi ikke bilane,da er det bare fuglekvitter vi hører,det liker jeg

veien deler seg,men ved å følge den til høgre slipper vi å gå ut i trafikken,den fører oss helt ned til sentrum

en gang i tiden var det nok et drivhus her,jeg har hørt rykter om att noen ildsjeler har luftet is´deer om å få i stan drivhuset og dyrke i den ,kortreiste grønnsaker,om det er tillfelle er jeg ikke sikker på,men det hadde jo vært kjekt da om det kunne vokse tomater,agurker og paprika igjen :=)

Så var jeg nede i sentrum,og hva skulle jeg finne på der i 4 timer ? ja det får jeg skrive i morgen

8 kommentarer

Siste innlegg