jammen ble det en skogstur i dag

I dag kledde jeg meg for en tur ut,hadde ikke store planer,men langs veien går det alltid greit,det blåser men er ennå opplett og tørt ute

jeg bestemmer meg for å gå bak tunellen,men kom ikke langt før beina gikk av seg selv,ikke langs veien ,men opp i skogen

fuglene kvitrer,dei er nok glade nå som frosten har sluppet taket

merkelig kor eg hengte meg fast i nakne greiner i dag

skogen her er ikke av den flate sorten,her er det bratt og det kjentes i ankelen,men jeg tenkte att det får jeg tåle en siste gang før opperasjonen :=)

det var neimen ikke lett å ta en selfie i vinden med bratt terreng under føttene

så oppdager jeg noe mellom tørt løv

traktkantareller :=) og skjerfet mitt måtte ofres,måtte såklart ha soppen med hjem :=)

enden på skogen er nokså høgt oppe :=) her snur jeg ned igjen

vel hjemme etter 1,5 time i skogen ,soppen ble sprøstekt ilag med litt kylling fra middagen i går,det var et smakfullt lunchmåltid :=) ikke verst det da på 3 siste dagen før desember setter inn

 

10 kommentarer

Siste innlegg