Jeg er glad i fisk

Ja jeg liker alle typer fisk jeg og på grillen trenger en ikke bare ha kjøttmat det går fint med fisk også ,i går lagde jeg fiskepakker som jeg pakket i folie

tomat og paprika i bunnen ,så la jeg på biter av laks ,ramsløksmør og gressløk pesto salt og pepper før jeg toppet med sitron ,pakk igjen og legg på grillen og det smakte godt :=)

himmelen var som en akvarell ,det er så deilig å spise ute ,men vi fikk bare knapt i oss maten så forsvant sola bak fjella ,da forflyttet vi oss til hagestuen ,men så spør da mannen om vi skal gå ned på kaia og fiske ,der skinner jo solen 3 timer lengre ,og det sier jeg ikke nei til

jeg ga meg fort ,fikk ikke napp og høgre armen er ikke god ,da tar mannen enden på kaia der jeg hadde stått og får fisk med en gang ,en fin liten sei ,jeg blogger den og får ikke skylt fisken før han får en til ,en sværing ,sværingen passet ikke ned i bøtta ha ha ,og da den er blogget får han jammen ennå en sei i passe str

men da var det stopp ,jeg ville hjem og se sommerhytta må vite hi hi

og i dag blir det som dere sikkert skjønner stekt sei til middag :=)

8 kommentarer

Siste innlegg