jeg fant jeg fant

da jeg gikk en tur i dag kunne jeg se att det grønast mer og mer i løvskogen,om vi får noen milde dager nå og sol så tenker egvi får en meget tidlig grønn skog,og på runden min i dag var det flere småtrær som allerede hadde blitt grønne,slike som står litt gjemt innimellom dei store trea

så langt har heggen kommet,men innimellom har noen kommet lengre

som tette treet og det var flere av denne sorten

rogn, ikke det treet jeg ser så tidlig grønn og fin

det er deilig å se att våren kommer litt mer frem i dagen for hver dag som går

det er vått ute,sånn skikkelig vått ,selv om det ikke synes på bilde så regnet det godt gjennom hele turen i dag

jeg fant jeg fant,da jeg kom hjem oppdaget jeg en gul knopp,og da jeg såg bedre etter var dei overalt,så da er den nydelige hestehoven kommet hit til meg også,da er det vår da :=)

elva som renner gjennom tunet hos oss er stor nå,da er det mye vann ,men det ble en tur så da er jeg fornøgde :=) ha en fin kveld da

8 kommentarer

Siste innlegg