jeg lot meg friste

Det er ikke ofte jeg blir påvirket av hva andre sier eller gjør ,men i dag morges lot jeg meg friste :=) når flere legger ut bilder av fersk gjærbakst så blir det slik ,iallefall siden været plutselig ble guffent i tillegg ,så jepp jeg startet søndagen med å bake rundstykker

jeg fikk dem ikke ferdige til frokost ,men det ble til kaffen senere på dag :=)

Ja hva har søndagen gått til ? strikking jepp og så fikk vi besøk av sønn og vesle lillemor ,så det ble litt bygging med duplo på gulvet :=)

og så ble det ennå mere strikking ,vi har rett og slett hatt en kviledag uten forpliktelser og det gjorde godt .

Nå er som dere har fått se lyse vegger på stuen vår,vi vil bruke litt tid på å bli enige om hva og hvor bilder skal henges opp for vi vil ikke ha mange unødvendige spikerhull i veggane igjen ,men litt ville jeg ha opp så vi har hengt opp 2 maleri i dag

min farmor var flink til å male og jeg har flere malerier fra henne ,to av barna våre har fått hver sitt maleri ,så får vi se om flere vil ha ,dette som jeg har fått opp her liker jeg svært godt :=)

Men nå er det slik att vi tar mange bilder selv også ,og tidligere har vi laget et par bilder på aluminiumsplater,mannen har lenge hatt lyst på et par til ,så vi ble enige i dag og bestilte 2 til ,en god del større 40×60 ,dei to skal henge over sofaen og jeg håper vi har dem før jul :=)

I morgen er det mandag og jeg har en jobb å gjøre med å hente det som skal tilbake i skap på stua ,nå ligger alt på gjesterommet :=) men med det våte været vi fikk er det igrunnen en passende jobb =) men nå er det kvelden :=)

10 kommentarer

Siste innlegg