jeg må ha vært snill pike

Nå har vi hatt flere dager med kos,turer og et vintervær som det oser vinterwounder  land av :=) og midt oppi det hele har jeg vist vært snill pike :=)

I går var det tannlege time ,0 hull så jeg var fornøgde ,dyrt er det bare siden i fjor hadde taksten økt med 500 kr ,men tenna må vi passe på .

Da vi skulle hjem så ble det en omvei ,vi tok oss like godt en tur når vi var ute alikavel

altså kan det bli vakrere enn dette ?

det ble sen middag i går og etter det sløva eg ,trengs det også

i dag var det legetime ,hun ville jeg skulle bestille time hos fysio så det får eg gjøre :=) på oppfordring ba jeg også legen om hun kunne sjekke ørene mine ,for jeg hører liksom ikke like godt hele tiden ,ørene ble sjekket ,hmm 80/90 % tette pga voks ikke rart jeg sliter med å høre tydelig ,så her måtte ørene dryppes i en uke så er det tilbake neste uke for øreskylling ,krysser fingrane for att hørselen bedrer seg da .

Så var det snill pike da ,da jeg var lita jente lærte jeg att julenissen bare kom med julegaver til snille barn ,vi var selvsagt livredde for å gjøre noe gale i desember for vi ville jo ha julegaver .

For en tid tilbake siden hadde vibbedille en trekning på bloggen sin ,hun hadde laget en julekalender og alle som komenterte fysisk inne på bloggen og ikke på facebook var med på trekning om å vinne den kalenderen ,og der kom den snille piken :=) for jammen vant jeg den .

I dag kom pakken

altså det var ingen liten pakke som kom

ikke var det noen bittesmå kalendergaver heller

altså sjekk dette ,jeg må ha vært megasnill pike for kjøkkenborde ble fylt av gaver

det fulgte med en stor pose ,bare såvidt det ble plass i den til alle gavene ,en pakke hver dag i desember ,sa jeg att jeg må ha vært snill pike hi hi ,og gjett da om jeg gleder meg til å åpne for jeg har ikke fulgt med på hva vibbedille har styrt med att ting og tang som hun har fyllt kallenderen med :=)

I morgen skal det bøtte ned ute ifølge værmeldingane ,sånn skikkelig pøsregne ,og slår det til ja da holder eg meg inne og begynner på litt julebakst ,fikk jo reint julefølelse når det flommet over av pakker i dag :=)

 

14 kommentarer

Siste innlegg