jeg måtte jo gå i dag også

god kvelden,i dag har jeg vært på tur,fikk jo den iPhonen i går,den som gav meg hodebry,og snille tantejenta som reddet meg ja yngste sønn også :=) men 2 ting manglet i pakken,en lader og en deksel,ikke så nøye med årsak,jeg måtte uansett en tur på butikken og kjøpe det i dag.

Tantejenta skulle hjem så jeg satt på til Volda,jeg fikk det jeg skulle ha,og dekselen ble en nydelig fin i rosa :=) rosa skinn ingen tvil om hvem det er sin  hi hi .

Jeg valgte å bli hele dagen og sitte på med mannen etter jobb,jeg ville besøke yngste sønn som er hjemme i pappa perm,angrer ikke på det,lillemor var blid som ei sol

jeg hadde egentlig tenk å bruke litt tid og spasere på butikker,men siden jeg ombestemte meg og tok buss hjem til gulla mine fikk ikke jeg den gåturen,dermed valgte jeg å gå ned til butikken litt før mannen var ferdig på jobb :=) den spaserturen tok meg en halv time,dermed fikk jeg spasertur i dag også 🙂

her trillet jeg daglig barna mine da vi bodde her i Volda

nedover det går

og enda lengre nedover,sola skinner innimellom,den synes gjennom skydekket,det regner litt og i fjellet snør det

går forbi sykehuset i Volda,litt kjedelig å måtte reise forbi et sykehus for å bli opperert på et annet mye lengre unna ,men sånn er det

en fin dag ,ja nå skulle vi registrere fuglene vi såg også,det var masse fuglekvitter,fuglene samler seg i flokk nå ,en hel gruppe med småspurver i et tre,her hjemme sloss måsen og kråka satt og såg på,men bilder av fuglene fikk jeg ikke tatt med telefonen :=)

 

7 kommentarer

Siste innlegg