jeg rakk det akkurat

Etter mange dager med sol skulle det bli regn i dag ,rakk jeg en tur før regnet kom ? ja jeg gjorde det på målstreken

det gikk bak tunellen til Kalnes

Kalnes er et lite nes med 3 hytter på .

Jeg oppdager en ørn på en hylle

den var rask å fly ut men det var ikke min skyld

men se der ,klart det var kråka ,er så rart å se dei små fuglene jage den svære havørna ,sånn sett er ørna en pyse ,den prøver ikke å ta igjen men stikker av

jada jeg gikk forbi bommen ,men bare et lite stykke for å se ørna.

Jeg går hjem ,og jeg kom meg akkurat tilbake før det braket løst ute med regn og kraftig vind,jeg fikk noen få dråper på meg dei siste 200 m ,så det er lov å ha flaks.

Resten av dagen har vi begge vært inne ,da hadde jeg god tid til å lage langkokt middag ,potetball,kokt mår,pølse,kålrot ,potet og stekt bacon ,åja det smakte godt .Jeg strikker og sånn ble det i dag ,kan ta bilde av strikket mitt i morgen

13 kommentarer

Siste innlegg