jeg skulle liksom kose meg

starta dagen med fotpleie,jeg hadde planer om å kose meg i dag ,det var meldt regn og jeg såg for meg snøen som krympa ute ,vel sånn ble det ikke ,medan jeg satt der og koste meg med fotbad såg på godmorgen norge og spiste frokost ,ja da åpnet himmelen seg og ned dalte det svæææære snøfiller oioioi som det la seg ned. Det første som skjedde var jo att tv datt ut ingen kanaler ville i det været så da jeg var ferdig å pleie føttene var det bare å kle på seg og komme seg ut,for her måtte det måkes snø

hvor skulle jeg begynne ? jeg fikk laget meg en vei ned til veien så jeg fikk bort brøytekanten ,så spadde jeg vekk snøen så mannen kommer seg inn med bilen,hva så ? vi har snakket om å ta en tur og handle i kveld så vi har hele lørdagen fri til annet(veding) men bilen er innesnødd

det var bare å sette i gang og måke forran den porten bilen er bak og det var på høgre side,der bobilen er kan snøen bare ligge for det har meldt regn ,snøen var tung og våt og jeg måtte spade meg ned ettappevis for å greie å løfte snøskuffa ,det tok sin tid men jeg ble ferdige ,så nå er halve plassen fri for snø,så skulle jeg hente ved ,men det var jo like mye snø der,veien bort til løda

endelig ferdig og jeg fikk hentet ved til meg og svigermor,men nå skal regnet ( ja eg regner med att den kommer ) få vaske bort resten av snøen for jeg orker ikke en spadetak til :=)

Nå skal jeg kose meg inne ,har funnet noen lekre farger i garnlageret mitt

nå skal jeg strikke dukkekle :=) og her kan jeg leke med alle dei fine fargene ,ha en fin kveld da

20 kommentarer

Siste innlegg