kjedelig å dra på helgehandel ?

I dag var jeg og mannen på helgehandel ,det er første gang siden før jul,bor en slik som vi gjør og har både matbud og spisskammers er detfult mulig å handle stort for lang tid og det er jeg vist alltid god på før jul .@Vel i dag måtte vi på butikken og en kan gjerne tro att det er kjedelig å dra på helgehandel ,men vi er gode på å gjøre det til en koslig dag vi :=)

I dag falt valget på Stryn og det var som å reise gjennom et vintereventyr

Jeg fikk solskinn i øynene og gjett om det var deilig ,iallefall for meg som ikke var sjåfør ,for det var ikke lett å se med sola rett i øyene ,men når en er uten sol i bygda i snart 4 mnd er det bare herlig

en vakkert vinterlandskap må vi kjøre gjennom hele veien før vi kommer frem ,her nyter vi hvert minutt av turen

en liten avstikker nedom et lite sted som heter Faleide ,skydekket var magisk ,nesten så jeg hører Grete Prøys synge Himmelen faller ned :=))

helt magisk

frosrøyken steg opp fra vannet og himmelen var farget i gylne farger ,det var som et eventyr

nei jeg kan ikke si det er kjedelig å dra på handletur når vi må reise gjennom slike vakre skoger :=)

12 kommentarer

Siste innlegg