kjoledag, en utfordring fra frodith

Ute er det surt i dag ,det regner ,det er bare ,9+ og nysnøen har lagt seg i fjelltoppane i morgentimane ,men det er fredag og kjoledag ,iallefall er det frodith sin kjoledag :=)

I dag har hun utfordret oss andre til å ta på kjole også i dag ,pynte oss litt,jeg tok utfordringen jeg men jeg ser også att jeg bør investere i en varmere høstkjole eller to :=) så min er i dag med en ullkofte utenpå

for et par dager siden spratt det mus rundt meg både her og der i hagen ,er det noe jeg ikke liker så er det mus,i går fikk jeg tatt den som ville integrere seg under altanen ,og her på bilde er jeg på vei for å sjekke fellen ,dere skal få slippe å se den for jeg tok musa bak drivhuset også ,så får vi se da om det dukker opp flere

og når jeg først er ute må jeg sjekke graniumane i drivhuset,dei skal i kjelleren for dei tåler ikke frost,så fikk jeg tatt kjolebilde mitt til utfordringen :=) ha en fin dag da

12 kommentarer

Siste innlegg