litt flaks skal en ha

I dag våknet jeg til snø ,ikke mye men det var kvitt ute .Jeg lagde meg frokost og da snudde det om ute og snøen lavet ned ,sånn skikkelig tett snøbyge og den varte og varte i flere timer,det fristet lite å gå ut ,jeg er liksom litt ferdige med snøen i år jeg :=) men jeg tok meg selv i nakken etter lunch og kom meg ut ,måkte bort snø det mannen parkerer firmabilen og tok i his litt ved,så ville jeg rusle bittelitt,men det var da flaksen smøg seg inn for jammen brøt sola gjennom snøbygen

og den varmet ,så jeg valgte å rusle ned på hoverveien

i det jeg kom ned suste brøytebilen forbi ,og da hadde jeg bar asfalt under føttene

den nydelige blå himmelen kom til syne

snøen la seg som sluch på fjorden og dannet vakre tegninger

sola ,den er virkelig livgivende og det føltes bare så utrolig deilig

vakkert er det ,men jeg vil ha vår ,det sies vi skal ha 3 erlerier før vinteren slipper skikkelig taket,jeg rekner da dette som den første :=)

sola varmet så både hue og hansker måtte av og glidelåsen åpnet jeg i jakken :=) da jeg kom hjem igjen mørknet det bak ryggen min og etter att jeg kom ihus og fikset en kopp kaffe begynte det å lave ned igjen ute og siden har det snødd tett,ja jeg ser ikke fjella nå :=) litt flaks skal en virkelig ha

12 kommentarer

Siste innlegg