liv på fjorden

Jeg skulle bare en tur ut på kjøkkenet da jeg ble var en lyd,et helikopter hva skjer? jeg ser ut vinduet ,er det en flokk hval ? nei jeg ser bedre etter det var båder men hva skjer ,jeg tar på sko og går ned til sjøen ,vi hadde fått storfint besøk

jeg legger først merke til helikopteret for det såg nesten ut for att den skulle lande rett nedom naboen,plutselig setter den utover fjorden igjen

jeg skjønner att den mest sansynlig filmer,denne båten var innom og i det jeg kommer ned bråsnur båten for å drå utover igjen

nå hvet ikke jeg hvilken båt dette er ,men att det er selebert det tror jeg :=) ikke bare ble den filmet av et helikopter ,men den hadde speedbåter etter seg også som lekte seg på fjorden ,det var det jeg reagerte på da jeg først tenkte hval :=)

rundt i ring gikk dei og på avstand såg jo ikke jeg att det var båter ha ha

litt liv langt der ute ,småbåtane stod på rekke ,helikopteret var klar ,den store båten gikk sakte ut gjennom fjorden ,men dei små båtane kom mot land og suste mot Bjørke ,og jeg gikk hjem igjen :=)

nå er det stille igjen og jeg skal ta meg en tur rundt garden før jeg høster litt i hagen

10 kommentarer

Siste innlegg