mine strikkeprosjekter i dag

ja hva er dine strikkeprosjekter i dag ,det lurte strikkekjærring på i går,sett en ramme på bilde ditt,ja hvor er den rammen ? jeg lagde kolasj jeg det blir jo som en passpatur innramming godt nok hi hi

Jeg begynte på denne genseren i kontstrikk før jul ,prosjekt på strikkekafe ,men så har jeg ikke vært på strikkekafe på en stuund så da har genseren vokset her hjemme da :=) det blir en kosegenser,husker ikke helt navn på garnet ,men mener det er kos jeg bruker ,nesten som den mykeste bomull på kroppen

gagti-gaisa,Islandsk damegenser boka fikk jeg for en uke siden og garnet kom i går ,i dag har jeg lagt opp til min genseren i mine farger ,dette er en genser i tykk Islandsk garn ,den skal være varm og vannavisande,en perfekt genser til friluftsbruk ,blir nok den jeg fortsetter å strikke på dei neste dagane ,og Ann-Karin Steinli som har skapt denne flotte strikkeboken og dei nydelige plaggene inni er jo bare så søt,i pakken med garn hadde hun lagt ved både karameller og drops :=) og pakken ble levert helt til døren akkurat sånn som jeg liker det

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg