mitt siste strikkeprosjekt

Sist jeg var i Volda tok jeg med hjem et gratis strikkehefte fra house of yarn,og et av oppskriftene fristet i tillegg hadde jeg nok garn til det liggande her hjemme fra før :=)

garnet jeg har brukt er alpakka fra sandnes garn som jeg fikk i bursdagsgave av min søster :=)

prosjektet vokste det og noen tippet på en kjole :=) men neida jeg har rett og slett strikket en kosebukse /ullbukse til meg selv

hvem sier att det bare er barn som trenger en varm ullbukse :=)

og den varmer,skikkelig deilig altså

i siden er det strikket en stripe i rett og vrangstrikk for litt effekt i buksen,kofta hadde jeg strikket fra før

å som jeg skal kose meg når jeg kan nyte fine dager ute ,på fjellet,på bobiltur eller bare ute i hagen når det er kaldt og jeg er varm og god med en deilig varm ullbukse på :=)

 

18 kommentarer

Siste innlegg