museum ved Elverum camping

etter att vi hadde kvilt oss litt etter gåturen til sentrum ruslet jeg og mannen min en tur bort på musea ,det var fri adgang ute ,om en må betale bilett for å komme inn på norsk skogsmuseum aner jeg ikke ,vi skulle egentlig bare gå oss en tur :=)

jammen var der en liten botanisk hage å gå gjennom her også :=) vi ruslet litt her  før vi gikk ut på den andre siden

der var en svær plen og noen gamle hus ,en gammel sag og en gammel branntårn

branntårnet er det røde bak denne vesle huset ,vi går ned til vannet

der er en hengebru som vi bestemmer oss for å gå over ,og det var som å komme inn i enn annen tid :=)en tid jeg liker :=) vi kom til glomdalsmuseet

det er noe med slike gamle tømmerhus ,jeg får en slik deilig indre ro

ja der var det godt å være

jeg skal tilbake til Elverum camping for jeg vil ha mer tid til å utforske musea her ,,vi har campet her før ,men ante virkelig ikke for et herlig turområde det var her ,ikke før i år kvelden før avreise ,sånn er det ,men nå hvet vi :=)

18 kommentarer

Siste innlegg