nå ønsker jeg våren velkommen

Ja denne våren er spesiell ,den kom og gikk ,vi ble litt lurt .Erlerier joda vi skal ha det ,men det er forskjell på erlerie og full vinter ,eller ?

I går danset jeg vårdansen ,og jeg ønsket våren velkommen oppom huset på plattingen

i dag fikk jeg en telefon jeg har ventet på ,har bestilt nye hagemøbler ,i dag var dei kommet ,men da måtte jeg jo lage plass til dem :=) Så det var bare å kle seg og gå ut ,her skulle det trimmes ,og jeg kjente det både i hendene og i magemusklane ,dette var tung snø

det øverste laget måtte jeg ta med skikkelig spade av stål ,så kunne jeg ta snømåka som er lettere og bedre å bruke ,men den kom ikke gjennom det øverste laget ,her måtte en bare jobbe seg lagvis nedover

så nå er jeg klar for våren ,iallefall oppom huset :=) plattingen er ryddet og så får vi se da om mannen rekker å ta med møblane i dag eller om jeg må vente til en senere dag i uken ,bare dei er på plass til helgen for da er det meldt blå himmel og solskinn ,så da er det duket for uteliv og kanskje vi kan grille sesongens første middag ute også ,vi får se :=)

Da jeg våknet i dag var det snø og sludd ute ,det var meldt det ,så jeg brukte timane på å bake brød ,lurt å følge med på værmeldingane så kan en gjøre slike ting når været er guffent og ha tid til utekos når været er nydelig :=)

ha en fin dag videre da ,her skal klesvasken leggast sammen må til det også

16 kommentarer

Siste innlegg