når livet føles meningsløs

Dagene er stille,livet kan føles litt meningsløs for tiden ,når

noen du er glad i går bort i ung alder gjør det noe med deg .

Ingen har en garanti på å bli gammel ,kreften tar for seg uten å spørre om alder,når det kommer tett på får det en til å tenke ,en må lære seg å sette pris på dagene en har fått tildelt,men akkurat nå føles det meningsløst.

Jeg måtte ut og lufte meg og da er det helt greit å få opp pulsen litt i skogen for det er bratte bakker i skogen hos oss

høsten har satt sine avtrykk ute ,det er vått og det småregner innimellom ,men det var deilig med luft i ansiktet :=)

fortsatt fant jeg både piggsopp og traktkantareller ,jeg en steinsopp også ,men i dag lot jeg det være i skogen ,jeg har plukket mitt denne høsten ,men artig å se det fortsatt er nå når vi strakt går inn i november måned

det var godt å være ute ,hjemme i hagen raket jeg løv i hagen og pluket opp noen nedfalls epler under et gammelt tre vi har mest for blomstringens skyld :=)

da jeg kom hjem igjen strikket jeg ferdig en ullbukse ,det har blitt tre stk nå

gjennstår bare å dampe dem litt og sy ned linningen på den vesle rosa buksa :=)og nå har jeg lagt opp en liten genser som skal følge den rosa buksa :=)

ønsker dere en fortsatt fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg