Noen ganger går det fort

Så var jeg hjemme igjen ,ble hntet kl 6 i dag morges dagen var røndtgen og samtale med ortoped på Ålesund sjukehus,det tar 2 timer hver vei å kjøre om en treffer fergene da := ) og det gjorde vi.

Det var lite folk på venteværelsane i dag

men der var pasienter,det kom en og hun ble ropt opp,kom en ny som også ble ropt opp,var vist bare jeg som måtte sitte på dette rommet i en time og vente,sukk hadde ikke med strikketøy heller.

Men noen ganger går det fort også ,for under samtale med han som oppererte foten min i desember tenker eg han skjønte att det egentlig var kun hans feil att jeg nå sliter med å gå,ja for sikkert i beste mening oppererte han hælen min i desember,sagde av en del og skrudde det på igjen i en litt annen vinkel,formålet var att jeg ikke skulle trakke over slik at sena i ankelen slitna igjen,ja det var den jeg skulle sy sammen :=)

jeg er ikke plaget med overtrakk og lite ante jeg hva en justering av foten innebar,men han såg på meg og sa han kunne ta ut skruen igjen allerede kommende fredag :=) beinet hadde gross fint så det skulle gå bra ,får håpe han inst inne hadde litt dårlig samvittighet for att han ødela hælen min uten grunn att det var derfor jeg fikk så fort time ,så fredag er det ny narkose og etter det nye 14 dager med krykker,så får jeg krysse fingrane for att det blir bedre etter det :=)

Nå var det bare godt å komme hjem,jeg har fyrt opp i ovnen og kokt meg en kopp kaffe,det drakk jeg ikke klokka 5 i dag morges :=) ute regner det og så godt som all snøen er borte vekk ,tenker eg skal nyte resten av dagen eg .

23 kommentarer

Siste innlegg