nyser du ? eller klør du litt i øyene ?

Dere skjønner hva jeg sikter til ,pollen ,sesongen nermer seg og for noen er den i gang.

Her jeg bor har hasseltrea fått rikelig med rakler og jeg tipper det er der pollenet ligger,og nå kommer raklane både på or og bjørk i tillegg ,bare å utstyre seg med nesepray,øyedråper og allergitabletter for dem som trenger det ,for vi vil ut og nyte våren ikke sant :=) jepp og jeg gikk en fin tur i dag

det er vår og jeg begynner å like våren mer og mer

trærne bugner av gåsunger ,men no liker eg disse best ute ,tar jeg dem inn går det ikke lang tid før dei er gule og det drysser fælt ,er vel pollen det gule eller ?

sammenvokst,disse har rett og slett holdt rundt hverandre så lenge att dei har vokset sammen :=)

det er ikke bare rakler å finne i trea,det veks fjær på flere greiner også ,ferdig pyntede til påske

en deilig tur i dag også :=)

12 kommentarer

Siste innlegg