på tide med en gåtur

Nå er det lenge siden jeg har gått en tur ,våknet med sår hals i dag ,vondt å svelge men jeg hadde bestemt meg i dag skulle jeg ut og gå . Først jobbet jeg litt i hagen ,hadde jo en hel haug med greiner som skulle gjennom kverna,men kverna streiker og vil ikke ,så får vi se om den lar seg fikse,i mellomtiden kunne jo ikke greinene ligge der midt på plenen ,så jeg bar dem bort og la dem oppå en steinrøys:=) så var jeg klar for å gå tur

julerosa er en sterk plante,tenk så lenge vi hadde snø her og det var ikke lite vi hadde heller,og når snøen forsvant var rosene like fine :=)

turen gikk rundt garden nå som det var snøfritt

den gamle låven og grana vokser sakte

jeg går videre ,kjenner att formen er laber,her må det tiltak til og jeg må komme meg ut hver dag igjen

det vokste sopp både på bakken og i trea,men dette er arter jeg ikke kjenner

skogbunn vokser på gammel steingard

jeg er på toppen og nå er det bare nedover ,fin utsikt da :=)

øver på selfie som jeg ikke er god på med mobilen :=) men men ,her får jeg bare pleie halsen og håpe den er mindre vond i morgen ,ha en fik kveld da

10 kommentarer

Siste innlegg