så ble det en tur i dag også

Hadde planer om å holde meg inne i dag,startet dagen med å se på god morgen norge og strikke,så støvsugde jeg og etter det kom rastløsheten og da gikk jeg en tur,den skulle være kort,men jeg fikk en telefon om jeg kunne gjøre vedkommende en liten tjenste :=) klart det så turen ble litt lengre enn planlagt,sånn er det nå skal jeg kvile for jeg kjenner att det må til

det er liv i skogen nå,trærne er fulle av søte gåsunger :=)

noen steder ligger småtrærne lunt til,dei har virkelig våknet til liv

her har nok noen flyttet jord og tatt med seg snøklokkene i samme slengen,er jo koslig å komme over tepper med snøklokker når en går tur gjennom  beitene som ikke lengre er i bruk :=)

det regnet det meste av turen,men det var bare småregn,har økt på i mengde etter att jeg kom hjem igjen ,det er uansett aldrig feil å lufte seg litt,det gjorde godt

6 kommentarer

Siste innlegg