så kom festdrakten min,men først en tur rundt garden

Det er onsdag og dagen jeg har styrketrening hos fysio,men siden jeg ikke blir hentet før kl 13 hadde jeg god tid til en tur ut først.

Det første jeg gjorde var å ta turen ned på kaia og prøvde fiskelykken,og lykken hadde jeg

jeg fikk en fin sild av alle ting  på kroken hi hi ,da ble det stekt sild på meg i dag og fiskekaker til mannen,helt greit det for han vil ikke ha sild,men den var nydelig

da fisken ikke bet mer gikk jeg tur rundt garden

det er mye liv i gresset,nesten uråd å se dem ,men dei flyr opp når vi kommer gående

sommerfuglene danser mellom blomstene

trosten passer på

men hva har jeg her da ? jeg var sikker på att det var en linerle på låvetaket,men etter jeg la det inn på macen ser jo jeg att det ikke er det,kan dette være en buskskvett ? i så fall første gang jeg ser den også,artig med mange nye arter her i år da

jeg går forbi grisene ,dei er no skjønne dei 2 lyse er jenter og 2 uker eldre enn den lille i midten som er gutt ,varmt og godt mellom systene da :=)

hjemme i hagen har svartkvit fluesnapper pappa dukket opp,3 året vi har ham i fuglekassen :=)

så var det tid for å dra på trening,da var det greit att post i butikk er vegg i vegg med fysioterapauten jeg går hos,for i dag skulle jeg hente festdrakten min

angrer ikke på dette valget:=)

18 kommentarer

Siste innlegg