snøen legg seg i fjella

I natt snødde det,ikke nede i bygda men oppe i fjella ,helt greit det så kan det vente ennå et par uker før vi får det rundt føttene ::=) for til julehelgen er det koselig med det kvite utenfor vinduene

først på dagen vasket jeg og skiftet til røde duker ,elsker rødt så det kan jeg ha lenge :=) lette frem ei kirke med julemusikk om en skruur den opp og englene mine ,elsker engler også eg :=)

da jobben var gjort ruslet jeg ned på kaia,rein og blank sjø ,en kunne se alt som var under vann og det var veldig lite,prøvde alikavel fiskelykken

vel det ble en liten lyr,men den fiikk leve ,den kan komme tilbake når den er voksen :=)jeg legger fiskestangen tilbake i naustet og rusler meg en tur mot Viddal

Viddal i enden av hele fjellrekken

tomme røyksopp,artige der dei står

jeg gikk hele veien  til Viddal ,på slutten fikk jeg litt småregn men ble ikke våt ,Leira ser dere til venstre i bilde,det dere ser til høgre er Finnes og opp der kjører vi for å komme til hytta som ligger inni dalen der

på vei hjem følte jeg att noen stirret etter meg,med store gule øyner hi hi

En god tur som gjorde godt

14 kommentarer

Siste innlegg