tror vi har fått sommer jeg

Ja nå vet jeg ikke om jeg kan si vår lenger,her kommer sommeren fort nesten samtidig som den siste snøen forsvinner,føles iallefall slik .

I dag har vi hatt besøk skikkelig kjekt har det vært og utrolig kjekt å bli kjentt med slekt litt ut i rekka ,den elsdte  var tremenning til svigerfar og hans to barn var firmenninger til min mann :=) og når dei først ville inn her til oss kunne vi ikke fått et bedre vær

jepp tett på 47+ i solveggen det kan ikke være annet enn sommer vel :=)

en selfie medan jeg venter på gjestene

naboen flyttet sauene sine opp til sommerbeite ,det var koselig ,liker sau eg :=)

endelig fikk mannen slått plenen også ,det skulle vært gjort for lenge siden ,men sånn er det ,nyslått lukter så deilig :=)

Da gjestene takket for seg og reiste spurte jeg svigerinne om dei ville grille ilag med oss før solen gikk ned og det ville dei,hamburger og grillribbe og etterpå hadde vi en ferdigkokt kanne med kaffe og mer av gulrotkaka jeg bakte i går ,da det ble et kjølig drag ute gikk vi inn i hagestuen og der har vi vært til melodigrand prix begynte ,en skikkelig deilg dag ,og i morgen er det nye eventyr ,da skal vi på tur sammen og vi tar svigermor også med denne gangen :=)

,

6 kommentarer

Siste innlegg