våren er her ta en vårdans da vel

Ja det er frodith som er ute og oppmuntrer oss igjen ,en vårdans og den skal helst utføres i kjole ,men det er ingen tvang :=)

Jeg har danset våren inn i dag og da håper jeg det hjelper på så snøen forsvinner litt raskere

se her da ,vi har nok av snø oppom huset ,bare å komme og forsyne seg ,jeg er gavmild sånn gir gjerne bort alt sammen eg

det ble en svingom både ute og inne i drivhuset ,bilda ute er sendt til frodith :=) det var slik det skulle være vi skulle ta bile og sende til henne på epost og nå er det gjort :=)

Men no hadde jeg kjole på så fikk det være en kjolemandag ,og når jeg alikavel var i drivhuset og det var reine sydenstemningen der inne

så tok jeg med strikketøyet mitt og koste meg der en times tid

jeg har en hue jeg har strikket på lenge ,nå skal også den bli ferdige før jeg begynner på noe nytt :=)

12 kommentarer

Siste innlegg