God morgen:))

Det er fredag og ute er det aldeles nydelig

Jeg er litt priviligerte for jeg bor jo midt i naturen:))

Jeg sitter her og nyter en god kopp kaffe og når jeg ser ut vinduet så er det disse vakre bildene som åpenbarer seg:))og i motsetning til i går så er det vinterlig vakkert ute

det er noe fristande og tiltrekkande med dei vakre fjella og jeg kjenner med hele meg att jeg lengter etter en dag i fjella:))

No veit ikke jeg hva dagen i dag vil bringe,det er en flott dag å sette garn på men så er vi invitert i selskap i morgen og da passer det dårlig å skulle trekke garn først.Det går jo ann å ta ut båten og fiske med stang men jeg hvet jo ikke om sønnen vil det,har ikke spurt ennå.

Jeg skal lage en kake til dagen i morgen,det blir en lett frisk fromasj/gele kake,alle liker det og den er ikke så mektig men mer som en dessert,får ta bilder etterhvert:)

Jeg får strikke litt og tenke medan natta blir endamere dag:)ønsker dere alle en nydelig fredag

12 kommentarer

Siste innlegg