GRØNN en fargeutfordring fra nathles

her går det i host og nys i dag etterfulgt av nesepussing,men heldigvis ikke kropsverk,jeg har alikavel fått unna helgavasken,så nå kan jeg slappe av og pleie forkjølelsen :=)

Så ser eg att nathles utfordrer oss på fagen grønn,og smart som jeg var tok jeg et par grønne bilder for et par dager siden på min spasertur rundt garden

vi har hatt en smak av våren her hos oss,snøen er borte og det har vært mange + grader,på bakken er det grønnt som dere ser,dette er løverket på noen små fine rosa blomster som kommer til sommeren,men nå lyser det grønt i store tuer

jeg gikk videre på min vandring og kunne med stor glede forevige det vakre grønne der snøklokkene  er på vei nå :=)

plenen min er grønn,sånn skikkelig grønn,og hadde det ikke vært for snøen i fjella kunne en tro vi hadde fått vår allerede

så får eg avslutte med en ny plante på stua,en elefantfot,grønn og fin,minner litt om en liten palme :=)

ønsker dere en nydelig fin dag

20 kommentarer

Siste innlegg