Kjekt å overaske

Som der hvet så er bloggvenn Toini og Bjørn ute på tur med bobilen sin,og etter litt diskusjon på bakrommet så ble det bestemt att dei skulle komme innom meg her innst inne i Hjørundfjorden.

Så er det jo slik da att bloggvenn Etdiktomdagen ikke bor lengre unna enn att det er mulig å komme på en liten besøk også ,så etter ennå mer diskusjon på bakrommet så hadde jeg avtalt med henne att hun også skulle komme ,men det viste ikke Toini :=)

Det ble en koselig overaskelse da hun dukket opp kan en trygt si.

Etter en kopp kaffe og masse prat kom min mann fra jobben,da var det på tide å gå i hus og lage til litt mat til mine gjester,da var det helt greit att jeg hadde bursdag i går for jeg hadde laget til både nok og for mye mat og bursdagskake hadde jeg også rikelig igjen av .

Nei jeg glemte å ta bilder av gjestene mine rundt matbordet,sorry .Da vi hadde spist forlot vi mennene våre hjemme og gikk turen min rundt garden,det var så mye trivligere å gå der ilag med to nydelige damer og tre festlige hunder

et aldrig så lite bloggtreff på hjemme hos meg

Jeg tar damene med meg på en tur rundt garden,og sola den skein og varmet ,noe så deilig

vi går på asfalt og vi går på grus,og her hos meg går det gjerne i oppoverbakker

fine små hunder,men dei forsvant nesten i det høge gresset hi hi

nå er både jeg og Mette imponert over dei fine bildene Toini får av trekløveret sitt,hvordan får hun det til,ja da ville hun vise oss hvordan hun gjorde det for att dei skulle sitte fint

Her er det bare å se og lære :=)

ja medan Noen tar dei fine bildene av hundene så er det like morsom å ta bilder når en leker fluesnapper hi hi

se da så flink hu

n er,og han tok alle flugene som fløy forbi :=)

mange stopp for bilder må tas av fjord og fjell,medan jeg som har fjella heller tar bilder av fine bloggvenner

så er det nedoverbakker ,det er en bra rundtur med all slags terreng vil jeg påstå,en kjenner att en har gått tur

vi er nede igjen,Mette tar farvel for hun skal hjem igjen,Toini og Bjørn derimot skal overnatte i bobilen sin til i morgen ,det er kjekt ,så om litt blir det nok en spaserunde til med hundene,og tid til både prat og spasertur i morgen også før ferden demmers går videre til nye spennende reisemål .

Glemte jo helt å si att jeg og Toini fikk bloggvenninne gave da Mette dukket opp,det var en fin gave som blir skikkelig god å ha når vi drar på bobilturer

fortsettelse kommer

22 kommentarer

Siste innlegg