en ferieuke er over

Så var vi hjemme etter en kjempekjekke ferieuke i Rogaland,målet med turen var noen dager sammen med min søster og svoger,sistnevnte måtte på jobb ,men jeg hadde en koselig pratestund ilag med ham før han gikk på jobben :=)

Nå hadde min søster en avtale sist søndag når vi var der men det var helt ok :=) det gav meg nemlig anledning til å treffe bloggvenn evaswindow,og det var en utrolig hyggelig dag ,ja så hyggelig att klokka plutselig sa att vi var kommet til kvelden :=) så smilande,blide og lett å snakke med,Eva er akkurat så hyggelig som hun gir utrykk for her på bloggen :=)

det første vi gjør er å kose oss på en cafe med kaffe ,vi prater og blir bedre kjent med hverandre,så skal vi gå en tur og det ble en festlige spasertur i Sandnes sentrum

for ingen andre byer har så mange fine stoler som her :=)

en fargerik by :=)

og her har dei gjennbruk,er du så uheldige å knuse et vakkert fat så ikke fortvil,bitane kan støpes ned i hellene en går på som her i Sandnes :=)

selv fontenene i sentrum er fargerike :=)

og medan skravla gikk så viste Eva meg mer av byen sin.Vakre trær

fargerike kirkevegger

fantastisk flott veggkunst

flotte bygninger,men det røde bygget må ha landets dyreste fliser i fasaden sin ,oi oi oi sier no eg ,men fint blir det

festlige fugler

og elegante fugler

Eva prøvde å lære meg å ta selfie :=) tror mine armer er for korte eg

Det er kjølig ute og vi trenger noe varmt i kroppen

da ble ikke denne deilige kakaoen feil ,mmmmm

omgivelsane i cafeen var det heller ikke noe å si på ,vi koste vors vi :=) men selv dei koslige dagene har en ende og Eva kjører meg hjem til min søster

tusen takk snille Eva for att du gav meg en så fin dag ,det var kjempekjekt å bli bedre kjent med deg,du er et hjertevarmt menneske som det er lett å like :=)

16 kommentarer

Siste innlegg