0 grader

God kvelden ,i dag hadde vi en vakker dag ,når himmelen er blå på denne tid betyr det 0 grader ute og siden vi nå ikke får sola ned i bygda lenger ,ja da er det kaldt hele dagen ,alikavel gikk vi en tur i dag ,kort en sådan for jeg fikk neglesprett ,så da jeg kom hjem lette jeg frem hanskene mine :=)

nesten helt speilblank fjord

som dere ser skinner sola ,men bare i fjella ,en skal være glade for att en ser den i fjella da :=) tilbake i bygda er den først i februar

hadde ikke nok klede på så jeg ble veldig kalde,så vi snudde hjemover igjen .

Det har vært en rar uke med mange tanker ,men livet skal gå videre og sånn er livet noen forlater oss og nye kommer til ,neste søndag blir det fest for familiens siste tillskudd,da er det barnedåp ,og lille gullet kom på besøk en av dagene i uken som var og kommer igjen på besøk før dåpen ,da skal vi pynte til fest :=)på bedehuset

i morgen er det strikkekafe og jeg blir plukket opp av den nye grannen vår :=) gleder meg til noen hyggelige timer med damene

14 kommentarer

Siste innlegg