1 dag igjen

denne uken har i grunnen gått fort,har pendlet med mannen hver dag for å tilbringe dagen ilag med barnebarn på 10 og 11 år medan mammaen jobber,greier fint å være alene hjemme disse to,men en hel uke blir litt kjedelig for dem :=)

I dag kom yngste datter min igjen og vi tok en tur først til Volda,smaksprøver på boller bakt med sunnere mel og div kremer til å ha oppå,jeg digget det,så mel ble innkjøpt for det skal prøvast her hjemme.Kremen trodde jeg var fløte,for seint fikk jeg vite att det var vegansk fløte helt fri for fløte :=) hvet hva jeg skal erstatte fløte med innimellom

Så kjørte vi til Ørsta ,skulle være litt aktiviteter for barn der i dag :=)og barna ,ja jeg tror dei likte seg,såg sånn ut hi hi

utenfor amfi lever en flokk ender akkurat som utenfor mega i Volda,men i ørsta er det ikke en mandarinand som lever ilag med stokkendene,her er det en moskusand

jeg lurer inn et bilde av både soregutt og lillegutt siden bilde er nokså anonym for storegutten

lillegutt skule nok likt å springe etter endene,men nå går ikke han ennå så fanget til mammaen var det beste stedet :=)

vi koste oss i 3.5 timer sammen her ute ,barna fikk springe av seg litt og treffe venner ,jeg og yngste mi fikk en kopp kaffe på kafe :=)

Da elsdte datter kom hjem fra arbeid prøvde jeg å få et fint bilde av henne,jeg sa det kom på blogg hi hi ,men fikk hun det til ? tja kanskje litt hi hi

ja mammaen er altså hun som gjemmer seg bak hi hi

I morgen er siste dag med barnepass,snille har dei vært så da har uken vært fin også da :=)

11 kommentarer

Siste innlegg