1 mai

en aldeles nydelig mai dag i dag ,sol fra en klar himmel og varmt ,vi fikk en melding om vi ville være med å gå tur i dag og vi takket ja ,turen var her hjemme ,vi gikk gjennom tunellen og opp fjellet og over før vi gikk ned igjen her på Leira ,en skikkelig fin tur selv om jeg sliter fryktelig med pusten i oppoverbakkane på fjellet .

vi er gjennom tunellen og begynt oppover gåingen

fortsatt snø i dei høge fjella

og litt der vi gikk

vi ser ned på Finnes og der oppe i dalen har vi hytte ,ikke lengre unna enn att jeg fint kommer meg dit med gåing hjemmefra :=) eller sykle til Finnes og gå opp der fra til fots

en blir varm når en går på fjelltur i solskinn :=)

vi snur og begynner nedturen

gjennom granskogen

en fin tur og en fin dag og en fin måte og feire 1 mai på ,er foresten 53 år siden jeg kom til Norge i dag :=)

Men nå er det natt ,skal på tur med jentene våre i morgen da ei skal på kurs og ei skal være modell på kurset og da skal jeg passe lillemor igjen ,,blir koselig det ,vi skal ligge over på hotell og det blir første gang ilag med jentene mine

10 kommentarer

Siste innlegg