10-

det var 10- da jeg sto opp i dag ,trodde det skulle synke men det vedvarte og da ventet jeg med å gå ut ,tok og rydda litt og støvsugde medan eg venta på mildere vær,og det ble bedre ,da måleren viste 4- kledde jeg på meg og gikk tur,fortsatt langs veien siden det fortsatt er vondt å gå grunnet kneet

det hadde meldt blå himmel i dag men den såg vi bare ute i fjorden ,over oss var det skyet så sola fikk jeg ikke glede av i dag og i morgen melder dei snø

ja ja ikke noe å gjøre med det

snøen ligger som et vakkert teppe på et gjerde

er vakkert da , må bare nyte det når det er slik ,det er tross alt februar og vinter

isen har igjen begynt å sette seg ,liker isen som er boblete

da jeg kom hjem kom posten og der kom pakken min ,alpaca boucle ,bestilte med strikkejerring ,hun har stikkebutikk ,camping og kafe ja bruktbutikk også ,og i pakken hadde hun lagt ved en strikkeoppskrift ,hadde ikke bestilt den men var jo fin da :=) hvem hvet kan jo være att den blir strikket en vakker dag

16 kommentarer

Siste innlegg