12,5+

I går våknet vi til 2minus grader i dag hadde vi 12,5+ ,lørdag meldte yr snø hos oss kommende fredag,søndag forandret dei det til kommende torsdag ,i dag er det plutselig masse regn og flere varmegrader,det gjelder å ta hver dag som det kommer for det nytter vist ikke å stole blindt på yr :=)

Det regnet da jeg sto opp i dag men etter frokost ble det opplett,da benyttet jeg anledningen til en tur rundt garden før regnet kom igjen

kunne skimte noe lyseblått bak skyene ,men sol fikk vi ikke

mye vann hos oss etter en uke med mye regn

godt jeg har kjøpt meg nye gummistøvler for det er ikke elva jeg står i her,det er stien som er så full av vatn ,nytter ikke med sko da

gikk en tur i skogen også før jeg gikk videre rundt garden

det var deilig å rusle og kjenne den lune luften etter kulden vi fikk i går :=)

grønne marker ,røde bær og snø i fjelltoppane ,det er jo vakkert da

det var godt å lufte seg og da jeg kom hjem igjen fikk jeg besøk av to venninner ,da har en jammen en fin dag da :=)

6 kommentarer

Siste innlegg