13 dags jul

I dag er det 13 dags jul en dag mange pakker vekk julen ,noen venter til 20 dags jul og noen tar det rett etter nyttår :=) jeg tenker å pakke vekk julen til helgen ,enn så lenge er det koselig med julepyntet hjem .

Men jeg har avsluttet juleferien ,er jo hjemme sånn sett har jeg ikke juleferie ,men jeg har lagt vekk julegodt og julekaker i hverdagen ,jeg har rusket rumpen ut av gostolen og er i gang med det nye året og den skal inneholde mange fine turer .

Nå har vi hatt et helt fantastisk flott vintervær så jeg benytter det gode været med skikkelige turer ,kommer snøen blir mulighetene godt innsnevret .

Idag ble det tur bak tunellen til Bjørke og rundt kirka før jeg ruslet samme vei hjem igjen ,og jeg paserte 10 000 skritt

-4.9 og blå himmel da jeg gikk

nydelig blank fjord

da jeg nermet meg Bjørke hadde det begynt å skye over

isen klamret seg til fjellveggen

Bjørke

kirka vår ,den feiret 100 år i fjor

så er det å snu hjem igjen ,en fin tur på ca 5 km tenker eg

16 kommentarer

Siste innlegg