En strålande dag

Jeg håper dere alle har en strålande dag i dag:)

Vi fikk som sagt vinteren tilbake i går,det var nesten snøstorm å regne,i dag derimot våknet vi til en nesten skyfri himmel.

Det er så herligt å være hjemme igjen og jeg har ikke sovet så godt på lenge,klokken passerte 9 før jeg stod opp:))oi oi kor godt det er.Så vi hadde en sen frokost og der kom sola tittande inn gjennom kjøkkenglaset,kan det bli bedre:))

Siden det var så lyst og fint i huset tok jeg like godt og støvsugde og vasket gulv,alt rusket viser bedre når sola skinner.

Vel ferdige fikk jeg melding om å gå tur,og det sier jeg selvsagt ikke nei til,så om ett lite kvarter skal eg gå min venninne i møte så får vi se om vi ender opp hos meg til en kopp kaffe.

 

Håper alle mine venner får en strålande dag ,husk å kose dere nå som det er helg

3 kommentarer

Siste innlegg