15+

Det må bety vår:))sola har skint i hele dag,det sildrer og renn og drupper fra takrennene og altså 15+ ute.

Jeg spaserte en tur her på Leira,besøkt en granne hvor vi koste oss med kaffe og nystekte lefser,livet er godt:))

Bare siden i går har snøen krympet dramatisk alikavel hjalp jeg til litt i dag.Jeg tok fram snøskuffa og skuvde resten av snøen på eine sida av huset vårt på elva:))det var godt og det var trim,jeg ble svett og det er ingen aprilspøk det rann på ryggen :))det må vel kaller god styrketrening,så rett i dusjen måtte eg etterpå ja,og slik svetter jeg normalt bare om sommeren.

Skjørtet mitt veks men har ikke fotografert det i dag:)derimot litt vårnytt i naturen

 

som dere ser så kan jeg faktisk ta i bruk fersk gressløk:))

snøklokkene er i ferd med å erobre oss:))vakkert

No sprett snart lauvtrea

Litt gammel nostalgi hører med

Og så måtte jeg forevige kråkefar,eller mor som så iherdig venter på våren.

Til kvelden melder dei kraftig vind,det betyr att over helgen er snøen så godt som borte hos oss:))jeg krysser fingrane for det

12 kommentarer

Siste innlegg