Riktig vindretning

Som jeg skrev før i dag har vi hatt ett nydeligt vær solskinn og 15 +.Markane var kvite av snø og jeg tok fatt på litt snømåking.

Nå er det 9.5+ og vind ute,ikke spesielt sterk vind men riktig vindretning har vi uten tvil.

Det som før i dag var kvitdekte marker er nå snart helt bart og snøfritt,det forsvant som ved ett trylleslag etter kl 5:))

Jeg synes dette er den desidert beste måten å bli snøfrie på,for vinden tørker opp etter snøen i tillegg til att det tiner all snø.

I morgen melder dei regn,helt greit egentlig,vi slipper i alle fall sørpeføre da snøen mest sannsynlig er helt borte innen i morgen tidlig.

Sånn,no føler jeg meg litt lettere:))

Ellers strikker jeg på skjørtet mitt,ikke så mye annet enn det blir gjort,:))sånn er eg og plutselig er det stopp,da har eg lang strikkepause.

Ønsker alle en fin helg

4 kommentarer

Siste innlegg