Litt lat?

Jeg lurer på om jeg egentlig er litt lat i dag:)hadde tenkt meg ut på sykkeltur til Viddal og der hadde jeg tenkt å spasere en tur.Tør tør ikke kunne spørsmålet også vært for i går åpnet veien etter å ha vært stengt pga ras som hadde stengt vegen.Jeg er vel litt uredd ras da eg har bodd her såpass lenge att skal en fungere her så kan en ikke tenke på ras hele tiden,alikavel kan en vel bruke hode.

Det ble ingen tur,jeg var litt lat og grunnen var ene og alene været,det er opplett for så å pøse ned,det hadde forsåvidt vært ok men det blåser sidelengs og da blir det vel guffent å sykle.

Alternativet mitt har blitt husvask,ut med tepper og fram med såpevann ,åpne dører å lufte:))da var det gjort og nå har eg 3 brett med knekkebrød i ovnen.Da har eg vel ikke bare vært lat:))jeg strikker og nå skal eg følge Wencke Foss til den siste hvile.

Så får vi se da om eg tar fram sykkelen i morgen:))ønsker dere alle en fin dag

11 kommentarer

Siste innlegg