Påskeblomster

God morgen mine venner.I går kveld hadde jeg trøbbel med bloggen,det kom stadig opp en melding om teknisk feil så da kom jeg meg ikke inn på siden,jeg fulgte bloggene deres via forsiden til blogg.no svarte på innleggene og ville sende men da kom det igjen opp teknisk feil.I dag er alt i orden igjen og glad er jeg for det:))

I går åpnet plantasjen mellom ørsta og volda så da kom min kjære hjem med noen påskeblomster til meg:))

En nydelig begonia

Gerbera

Krysantemum

og to brett med søte stemorsblomster:))synes jeg var kjempeheldige jeg.

Jeg sitter her og ser på mine firbeinte venner ute på marka,men bilder blir det ikke for ute regner og hagler det verre enn værst.

Med ett slikt vær så blir det definitift kun inne sysler,jeg har varme på hobbyrommet mitt og vil ta meg en økt på ergometersykkelen etterfulgt med litt styrketrening:))

Litt strikking og litt kortlaging,av huslige sysler får vi se hva dagen bringer der har jeg ingen planer.

Håper dere har bedre vær en det jeg har for dette var guffent,heldigvis melder dei strålande sol i morgen:))

16 kommentarer

Siste innlegg