Mandag morgen

God morgen venner,har vært oppe en god stund no 7.15 faktisk,men kroppen ville ikke mer jeg la meg tross alt kl 10:)))

Det er rart kor trøtt en blir av frisk luft,og i går var jeg jo ute og spaserte nesten hele dagen.

Det er fortsatt opplett ute men det melder regn.Jeg skal sykkle til Bjørke-2 km ikke lenger men der må eg trille sykklelen opp en lang bakke til ungdomshuset,det er strikkekafe:))

Det nærmer seg sesong avslutning da dei fleste har andre ting å gjøre nå som det går mot sommer.

Ser på nyhetene i dag att en gammel kirke har brent ned til grunnen,det er trist  når slike ting skjer.Det er greit att bygg er forsikret og att kirkene blir bygd opp igjen,men skjelen som kun finnes i dei gamle bygga får en aldrig tilbake.

Vurderer å leite fram flere hagemøbler i dag,ser ingen vits i å vente lenger,skulle det komme en snørid til så tåler vel møblane det,for meg er vinteren uansett over:))

Da ønsker jeg dere en fin mandag,bruk den godt:))

8 kommentarer

Siste innlegg