Da var det unnagjort:))

Da var jeg hjemme igjen,og alt gikk bra:))jeg måtte ha narkose og det er det beste så slipper jeg å se noe bare våkne opp i en varm seng når alt er ferdig,men legen fikk ordnet det han skulle uten å gjøre omigjen hele opperasjonen.

Jeg hold senga til klokka var 12.30 hadde med bok og sov litt,etter det kledde jeg meg og ruslet ned i sentrum.Det gikk helt fint og med kroppen full av smertestillande altmulig rart:))he he så følte jeg meg pigg.

Fikk handlet litt til meg selv,men bilde får komme i morgen.Det vart en kopi av mbt sko-gummistøvler ,skjorte og vest+ litt sokkegarn,hadde tenkt å se på mer men jeg begynte faktisk å svette og plagga jeg hadde på meg havnet litt etter litt i en pose,:)))jeg var vel ikke 100% i strøket alikavel.

No skal jeg bare sitte her og kose meg,strikke litt og være glad for att denne dagen er over

8 kommentarer

Siste innlegg