God morgen

Jeg stod opp utkvilt til en ny vakker dag.Det er lettskyet og fint ute.Skal ut og sykle i dag men det blir først på ettermiddagen,nå vil jeg ut og stelle litt mer i hagen.

Jeg var litt vågal i går og drog på shopping etter en narkose,det gikk greit men er egentlig ikke å annbefale alikavel er jeg fornøgd med kjøpa mine.

Har hatt lyst på en vest i en bruntone,igår fant jeg en festlige vest som var mørkebrun,kjøpte samtidig en lett og luftig rutaskjorte til.Har funnet ut att det er svalere enn tskjorte og er derfor greit å ha i garderoben

Nå går vesten ned på livet mitt og ikke langt opp under armane:))

Tenker att denne vesten passer like god til en taights som til dongeri eller en enkel kjole om en ønsker det.

Tenker litt att klær har vi jo egentlig nok av så hvorfor ikke kjøpe noe som kan pynte opp det en allerede har hjemme.

Jeg måtte ha nye gummistøvler og valget gikk til viking sine høg skaft og svart farge som er nøytral.

Jeg er tilhenger av MBT sko,som dere hvet har jeg artrose i hoftene noe som gir mye smerte når jeg står og går lange turer spesielt på asfalt,etter att jeg begynte å bruke MBT for ca 4 år siden har jeg hatt mindre smerter etter lange turer.Nå er jo dette svært dyre sko men for meg så er det viktigaste att dei er gode for mine plager.

Det har begynt å komme inn kopier til MBT for ett par år siden prøvde jeg noen som overhode ikke var gode på foten så det var ikke noe å tenke på selv om prisen var det halve.

I går hadde jeg på meg ett nytt pår kjøpt for ett par år siden,men dei var lyse så det har bare vært til sommerbruk.Nå var dei gamle skoa ganske oppbrukt så derfor hadde eg på dei lyse skoa,hvet ikke hvorfor men jeg fikk etter lit trakking vont i tærne,så når jeg alikavel kjøpte støvler tok eg og prøvde noen nye sko.Dette er enn kopi av MBT og heter shape ups,dei virker gode på fotenså jeg ville gi dem en kjangs:))litt rimeligere enn orginalen men dyre alikavel du må ut med over tusenlappen,MBT ligg på 2000-2200.

Er det noen som ikke hvet hva MBT er så gå inn på nettet og se,kanskje noe for deg:))

ønsker alle en fin dag

7 kommentarer
    1. 70-tallet er tilbake for fullt ser jeg :)) gratulerer med nykjøpa, må få sjå bilde på deg også da 🙂
      Jeg sier til jentene når vi er ute og handler, det hadde jeg på meg på 80-tallet og det gikk jeg jammen meg med på 70-tallet hihi ser ut som alt kommer tilbake ja.
      De joggeskoene har jeg ikke sett men burde vel finne meg noen gode, de jeg har er ikke gode på asfalten, men der burde man jo ikke gå uansett da

    2. Flott antrekke du kjøpte deg. vest er veldig anvennlig. Skal på shopping i mai eller juni har eg tenkt. blir nok juni.
      har hørt masse om dei skoa, men aldri prøvd dem. Eg har tverrplattfot så eg har vel tenkt at dei ikkje er noko for meg. Må alltid ha skikkelige sko eg og. Det koster.
      Ha ein fin dag

    3. God kveld i stua.. 🙂 Det er koselig å holde på ute i hagen, få litt grønne fingre.. 😉 Det er ikke så mye som skal til for å få det koselig ute…
      Flotte klær du kjøpte i går, den vesten var helt nydelig… 🙂 Ha en koselig kveld!

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg