Sommervarme

1 mai er snart over,vi har hatt en nydelig dag med deilig sommervarme.I dag var det råd å ligge ute i sola i kortebukse og bikini:))No gikk ikke jeg i bikini da,er egentlig ikke så glad i å ligge rett ut i sola jeg blir bare så svett av det.Derfor ble det hagearbeid på meg,litt for mye er jeg redd for for nå har jeg fått den hersens hodepinen igjen.Det betyr tidlig kveld på meg.

Alikavel var det godt å få rusket opp i det som fortsatt var grått og trist etter vinteren.Etter att sola gikk ned i hagen vår tok vi oss en sykkeltur til Viddal,her er sola lenger utover kvelden.På Viddal sette vi fra oss syklane og spaserte en tur i utmarka,no er det ikke en utmark nede ved sjøen men høgt til fjells:))det føltes slik iallefall det var oppover og det var bratt og jeg eiger ikke kondis skjønner ikke hvor den har tatt veien:))kunne jo skylde på den dunkande hodepinen min da:))

en svett frue på toppen med en dundrande hodepine:))

på vei ned igjen,og det var deilig å sette seg på sykkelen etter den klatreturen:))no trur eg det blir natta så våkner jeg pigg og rask igjen i morgen tenker jeg

10 kommentarer

Siste innlegg