SOL

God morgen alle sammen:))vi er velsignet med knallblå himmel i dag og solskinn:))det melder høge temperaturer og det skal nytes:))

Jeg startet dagen med å lyde min fysioterapaut:))jeg gjorde dei øvelsane som han bad meg om,og det skal gjøres 2 ganger dagligt hver dag.No vil ikke jeg love att det blir to ganger daglig men hver dag en gang blir det garantert:))

Egentlig skulle jeg ha vasket hus i dag men hvem vil vel det i finværet?ikke jeg så sant jeg ikke må.

Har avtalt med ei venninne att vi skal ta en fjelltur:))det er ikke 1000 meter over havet men sånn passelig,noe bratt på starten og så vider det seg ut på toppen.Jeg er svært spent på hvordan beina mine vil takle turen,uansett gleder jeg meg:)

Så da ønsker jeg dere alle en super fin dag,så kommer det helt sikkert noen bilder fra turen litt senere i ettermiddag

3 kommentarer

Siste innlegg