Fin fjelltur

Da var eg heime igjen og snart klar for å sette på potetene:))det har vært en utrulig vakker dag og en flott tur i fjellet,og under over alle under det gikk kjempefint uten vonde kne og hofter:)helt utruligt.Så tortur terapauten min har nok gjort en god jobb alikavel da:))

ut gjennom denne granskogen kom vi,det er den bratteste kneiken men fin sti å gå på

og videre framover her gikk vi.Turen gikk also først opp gjennom bygda,så gjennom granskogen for så videre å gå gjennom en lauvskog,her kommer vi til ei lita myr,vi paserer den og går oppover igjen til vi kommer til myr nr 2 som er noe større enn den første:))

Hallveis oppe må fruen få igjen pusten:))

turen fortsetter videre til toppen

På toppen kan Flink og Fox ta en velfortent pause:))stakkarane har tross alt sprunget ca 3 km etter en sykkel i forkant av fjellturen.

En velfortent pause og litt å bite i:))

flott utsikt ned til Finnes

så flott her fant jeg en del multeblomster:))det har jeg ikke sett her oppe før



på vei ned igjen gjennom granskogen

Ute av skogen og vi ser att bygda dukker opp igjen:))det har vært en fin tur,og jeg føler meg helt fin i beina:))det lover godt

Vel heime måtte jeg ta et par bilder fra min hage:))som dere ser har jeg masse engsoleie langs elva som renner forbi huset vårt,så nå lyser det i gult framma i ripsbærbuskene mine

En sommerfugl har funnet seg til rette på en lilla rhododendron.

Håper dere alle har hatt en like fin dag som meg

 

9 kommentarer

Siste innlegg