Fysioterapi

Fysioterapauten min har sagt att så lenge jeg går der skal jeg ikke være beskjeden;)han liker å prate om alt jeg bedriver tiden min med.

Vi satt slik og pratet i dag ,jeg var helt ærlig da og sa att jeg hadde kaldt ham tortur terapaut etter første time hi hi han lo da,ikke første gang han hadde fått den tittelen:)men jeg blir bedre,smerten som var i hofta merker jeg ikke lenger:))så noe bra kommer det ut av torturen.

Beinpressen på 60 kg er ikke så hard lenger heller,det går faktisk ganske bra:))merkelige greier

I dag hadde jeg trening i 1t 15min og jeg var ikke pudding etterpå.

Først var det ut tøyinger på hoftene,så tok jeg noen repetoarer med beinpressa,10 min på steppemaskin,15 min på tredemølla,nytt for dagen jeg må jobbe med skuldre,rygg og mage.

Jeg sitter på en stol og strekker armene strake opp i luften tar tak i 2 handtak og drar dem ned,dette var hardt,etterpå er det en maskin som gjør det motsatte,jeg dytter armene opp med lodd altso:)

Så blir jeg henvist til en merkelig benk,jeg sitter ned i en kløft med beina over en trekant,ryggen må eg legge bakover over en halvsirkel,å jøje meg no er det tid for sitt upps,til slutt sitter jeg ved en maskin der jeg presser sammen noen lodd husker ikke helt hvordan denne donningen såg ut,jeg bruker iallefall armer og magemusklane:))

Og fortsatt har han like mange apparat som jeg ikke har vært borti,skal tru om jeg må gjennom alle?

Jeg fikk beskjed om att jeg kunne komme og trimme når jeg ville,så når jeg er bortafor og trakker så kan jeg slå ihjel noe tid på trimrommet til fysioterapauten,føler nesten att jeg har fått en peronlig trener eg:))

11 kommentarer

Siste innlegg